Vi firar

Jag o Mange gillar att fira. Det är så mysigt att vardagslyxa genom att på enkla vis piffa till det. Gå ut o äta, köpa en liten present eller hitta på nåt annat skojs. Alla borde fira mer!!
Igårkväll firade vi. Jag gick till vårt nyrenoverade Hemköp efter jobbet och handlade en massa smask i deras nya supernice'a delidisk. Det blev marinerade kycklingspett, mini kycklinglår, baby back ribs, färska räkor, potatissallad, skagen, melon, sparris, ost och kex. Sen köpte jag blommor till min älskling, jordgubbar på torget och vin på systemet.

När han kom hem var allt dukat o klart o redo för fredagsmys!



Vad vi firade?
Tja, det var ju fredag till exempel!

///Gana

Kommentarer
Postat av: Emma

Mums, det såg gott ut! :) Helt rätt, man ska vardagslyxa & sätta guldkant på tillvaron. Det är man ju värd! :)

2011-05-22 @ 10:21:10
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heja Gana, precis så skall man göra!

2011-05-23 @ 08:43:28
Postat av: Nathalie

Gooott! Ååh, en dag ska jag också göra sånt där... Nudlar blir liksom lite trist i längden ;)

2011-05-24 @ 16:33:10
URL: http://calise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0