Ser jag gammal ut eller??

I fredags gick jag på systemet för ovanlighetens skull. Är nästan aldrig där nuförti'n.
Jag köpte mig en flaska Asti. Under 25 som jag är stod jag beredd med leg'et i kassan. Men inte var det nån som ville se det eller.

Det står ju klart o tydligt på Systembolaget "Ser du yngre ut än 25 år? Var beredd med ditt leg."
Ser jag ut som ÖVER 25???

Vet inte om det känns okej.
När jag var på systemet sist, för ungefär 2 månader sen i sällskap med mina kollegor (32 och 28) behövde jag inte heller visa. 32åringen däremot, får alltid visa, om hon inte har barnen med sig. Hmm...

I lördags hamnade vi iaf där igen (!) då vi skulle ta med en vinare till våra vänner D och M.
Jag betalade och struntade i att ta fram körkortet för att testa. Men se - Då skulle det minsann kollas leg.

Jiho!!

Alltså, jag vill kanske inte se ut som under 20. Men att se ut som över 25....nja....inte helt bra.

///Gana

Kommentarer
Postat av: Bettan

Fast du är ju 23, det r ju bara två år till 25, inte så farligt :)

2011-07-19 @ 13:18:31
Postat av: Lotta

Mig frågar de heller adrig om leg....

2011-07-20 @ 08:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0