Förlååååååååååt!

Shit snacka om att något så obetydligt som en blogg som knappt har några läsare kan ge en så dåligt samvete. För tro inte att jag inte tänkt på er. På bilderna från Kroatien jag lovat, för inläggen jag tänkt skriva men inte kommit mig för. För jag KAN uppenbarligen inte skylla på att jag inte haft tid. Fast jag vill gärna säga att det är därför. Men...

...jag har inga barn som tar en massa tid.
...jag jobbar trots allt 8-5 vilket ger mig en hel del fritid.
...jag har ingen stor villa som behöver renoveras och tas om hand.
...jag har inte speciellt med kompisar (här alltså) som jag måste umgås med hela tiden.
...jag har inget krävande intresse som stjäl min tid.

ÄNDÅ! Jag har ju aldrig tid.

Vad gör jag? En typisk dag:

7.05 Väckarklockan ringer. Ligger kvar i sängen till ca 7.20
8.00 Börjar jobbet
9.00 Fikarast
12.30 Lunch, äter, läser FK tar det mest lugnt och vilar öronen.
16.30 Slutar
16.45 Går från jobbet.

Sen blir det äta, träna, duscha, se nån trevlig serie tv, ev uppdatera sig om livet hos alla via fb.
OCH det är HÄR det händer.

VIPS!
 
så är klockan 22. Och det mina vänner, betyder läggdags på strandvägen, världens tröttaste gata.

Men nu har det gått så länge så nu jäklar ska det bli ändring!

PRIORITERINGAR!!!

///Gana

Kommentarer
Postat av: Sabbi

Haha! Vars har du "gilla-knappen"? Jag vill "gilla" detta inlägg. :)

Kramis

2010-09-29 @ 20:26:35
Postat av: Sandy.

Äntligen! Som jag har väntat.

2010-09-29 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0