Vinter?

Imorse var hela Leksand vitt. Vitt vitt vitt vitt. Och det låg kvar också. När jag gick hem hade det mesta på asfalten smält och frusit. Resultat: Jag borde tagit skridskorna till jobbet.

Just nu är det 3 minus och fortfarande snö.
Dom här bilderna tog jag när jag kom hem från jobbet.





Det finns ett ganska stort problem med detta väderomslag. Mina vinterdäck befinner sig 27 mil härifrån i kulvertarna på Folksam typ... Detta var ej bra idag när jag och (lill)Hanna var i Insjön på lite shopping. Jag körde väl i ungefär 25 som medelhastighet. Inte så coolt.

///Gana

Kommentarer
Postat av: Hanna Ljungqvist

haha, jodå det var jättee coolt att köra så sakta :)

kraam

2010-10-20 @ 20:55:32
URL: http://hannaljungqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0