Min duktiga kille!

Idag har Mange verkligen lagt manken till. Han har tjatat hela veckan om att han skulle ha fixarlördag idag och organisera i vår klädkammare. Och jag måste verkligen säga att han gjorde det med bravur!

Såhär så eländet ut innan. Svårt att notera är även att pga att alla lakan o handdukar ligger i en förvaringsgrej som tar upp typ en halvmeter av klädstången så får knappt våra kläder plats. Jag har i genomsnitt 2 klänningar per galge.


Och voíla!
Golvet rent, lakan o handdukar i skåpet och massa plats för våra kläder!!



Så duktig!
Nu måste jag springa in i duschen för om en timme kommer Manges syster med familj och hämtar oss. Vi ska gå på champions of rock i Tegera Arena. Blir intressant, får se om jag fixar en hel rockkonsert...
Men Jessica Andersson ska ju vara med, då kanske det blir lite mer schlagrigt :P (hoppet är det sista som överger människan)

Ha en trevlig lördagkväll min vänner!!
///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0