Miljötänk 2

Har ju tidigare tagit upp miljötänket i samhället i samband med att vi fick årets telefonkatalog.
Nu kommer en ny grej.

Jag är ju sedan knappt ett år en sucker för Id smink. Det är fräscht, drygt och snyggt. Dock tog min foundation slut här för lite sen så jag hittade en sida på nätet som sålde dem för en hundring mindre än t.ex. Kicks.
Så jag klickade hem en ny snabbt och smidigt och efter två dagar trillar en sms-avisering in i telefonen.

1. En sms-avisering...för en foundation. Den borde ju få plats i brevlådan.
2. Gick till OKQ8 efter jobbet och hämtade mitt paket. Det såg ut såhär:



3. Jag packade upp mitt paket. Där i låg en följesedel, min foundation och lite skyddsplast. Men skyddsplasten låg liksom brevid burken så själva skyddet uteblev.
Såhär liten var iaf min lilla burk i förhållande till lådan.


Varför??
Hört talas om vadderade kuvert?

Aja, det var bara en fundering. Foundationen är förövrigt topp! :)
Så nu vet alla vad dom ska önska sig när tomten kommer. Ett Id startkit!

///Ganaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0