Hösttecken

Hösten är här, med besked. Minusgrader på nätterna, nordliga stormvindar på dagarna, virvlande löv och ont  halsen!

Kände mig lite tjock i svalget igår redan men bestämde mig för att låtsas som det regnade och gick och tränade ändå. Vaknade så upp imorse och kände blä. Känns som om jag har en stor klump i vägen i halsen.
Kul, när ens huvudsakliga arbetsuppgift består i att prata i telefonen...

Har ändå gått helt okej idag, har inte ringt så mycket och på sen eftermiddagen satt vi i möte i nån timme också.

Ikväll blir det dock väldigt lugnt och skönt. Jag ska strax ta en lång varm dusch och sen blir det myskläder, middag och fotboll. :) Om man ska hitta nåt positivt så är det mysigare att vara förkyld på hösten än på våren iaf. Nu kan man burra in sig i varma tjocka kläder och stickade sjalar och dricka te och ha en massa tända ljus. Det är mysigt!

///Gana

Kommentarer
Postat av: mams

Krya på dig, Gull!

2010-10-12 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0