beslut

Jaa...jag har onekligen beslutsångest. Tack för alla era tyckningar.
Det framstår vara så att alternativ 1 leder följt av 3. Det finns två klara nackdelar med båda två som gör att jag har svårt att bestämma mig:

Alternativ 1: Den här klänningen har jag använt vid en liknande tillställning för nåt år sedan, dessutom liknar den klänningen som mamma ska ha.

Alternativ 2: Helt klart min favorit. MEN! Den består av små små glitterpaljetter som tenderar att inte sitta kvar på klänningen. MMan blir täckt av dem när man tar den på sig och man måste definitivt ha mössa när man trär den över huvudet, annars har man svarta flingor i håret i en vecka. (jag hade mössa när jag tog bilden)

så. Vad sa ni nu då! Precis! Skitsvårt är det ju.

///Gana

Kommentarer
Postat av: mams

Jaha så nu ska du inte kunna ha den fina med paljetter för att den har just paljetter... vad ska den vara till då? Att ta plats i garderoben?

2010-10-27 @ 14:51:59
Postat av: Bettan

Du kanske ska använda den tills paljetterna ramlar av..? Du har ju ändå köpt den för att ha den på dig och inte i garderoben så det kanske är det enda raka att skita i att paljetterna far och flyger..dessutom har du ju då en klänning i början av festen och en annan när du går hem :)

2010-10-28 @ 15:43:48
Postat av: Elin

Håller med föregående talare! Dra på dig en mössa sen klänningen och sen är det bara att parta järnet så visar det sig om du får paljetterna med dig hem:)

2010-10-28 @ 22:59:22
Postat av: kajsabajsa

Sequins for the win!

2010-10-29 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0