aargghh

Åh jag blir så less på H&M. Här har dom en storkund som jag. (Vi har säkert beställt kläder för 2000kr den här hösten)
Men några plagg som jag beställde i början på aug har dom skjutit upp leverans datumet på hela tiden.
Från början var det sagt att de sista kläderna skulle komma v 41 alltså kommande vecka. Sen ändrades det till v42 och har så varit ett långt tag.
Men idag när jag går in o tittar så är det leveranstid v43 och 44. Blir så less.
Alltså, de kläder jag lagt till i väntan på de här andra som finns i lager, de får jag inte hem för att då måste jag betala en extra frakt. Suck!
Slutade idag med att vi tog bort de 3 plaggen med lång leverans. Så nu fick dom sälja för ca 300 kr mindre!
Får jag inte mina kläder nästa vecka så blir jag arg. Jättearg!! (som kunden häromdan ni vet)

///gANa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0