Smygstart

Jag har väntat o väntat o längtat o längtat o idag smygstartade vi lite adventsstök.
Micke o Nina o Hugo kom hit efter middagen och så bakade vi pepparkakor och drack glögg. Hugo (4år) sa bestämt till om att man visst fick smaka på degen och åt sen upp en halvt paket deg själv. :D

Tre paket deg blev kakor och det var så mys! Nu tror jag att jag kan klara mig till lördag då det är julmarknad i Leksand!
Köpte iofs en amaryllis idag, men det måste man ju typ göra nu om dom ska hinna börja blomma till jul! :) Nästa vecka blir det nog en hyacint också. Då luktar det jul också.

Hur går det för er med julförberedelserna? Eller är jag fööör tidigt ute nu? :)

///Gana


Kommentarer
Postat av: Bettan

Vill också ha hyacint! Luktar så gott så gott! Men Majkie är allergisk :(

2010-11-23 @ 22:32:30
Postat av: Mams

Jag hr hyacinter ... tre stycken. I morgon köper jag vin till adventsglöggen.

2010-11-24 @ 20:06:33
URL: http://www.stookat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0