partyhelg

Japp, helgen försvann som vanligt, trots att den var en dag (och en timme!) längre än vanligt.

Efter frisören i lördags var jag lite taxi innan jag svidade om till, håll i er, glitterklänningen. Den gjorde succé såklart, jag menar hur snygg är den inte!?
Dessutom fick i princip samtliga gäster souvernirer i form av glitter på alla möjliga och omöjliga ställen.

Festen var trevlig och vi var inte hemma förrän klockan var kvart i fyra. Men då fick man ju vrida tillbaka klockan thank god, o så fick vi ganska bra med sömn ändå.
Nu spelade ju det mindre roll, för gammal som jag är mår jag ju alltid skit nuförtiden dagen efter. Fick i mig lite macka hemma och sen var jag o Mange in på McDonalds och bunkrade inför tågresan hem.
Där boffade vi i oss mat och somnade.

Väl hemma i Leksand blev det makaroner o korv till middag, för att citera Mange "Det är ju ganska nyttigt". Allt är relativt.
Men trötta var vi, och när vi satt o åt middag och Mange höll på o somna över tallriken utbrast han förfärat: "Va?! Är klockan bara halv 8!?"
Jag sneglade upp mot köksklockan, ställde mig upp tog ner den vände på den, vrid vrid, satte tillbaks den och sa: "nej, hon är halv sju."
Då höll Mange på o dö. Men vi sov gott och det var ljust när vi vaknade. Tack för vintertid!!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0