Långhelg!

Hej hopp!
Sitter i min soffa på fredagskvällen/lördagsnatten och arbetar med att vara vaken. Mange är på julfest och jag har lovat att hämta honom. Blir om cirka en timme, men jag känner mig pigg så det ska nog gå bra.
Den här helgen har vi långhelg och det är såå skönt!

Mange var ledig både igår och idag och jag idag. Med tanke på allt nytt som sker på jobbet är det skönt med lite extra vila och bara stänga av huvudet.
Idag har vi tillbringat dagen till stor del i Moratrakten. Jag fick tag i en tid hos naprapaten där och sen blev det ett besök på ICA Maxi samt fika hos Maria och William på Sollerön. Mys!

Ikväll har jag varit hos Elin och ätit mat och kollat på film och catchat up en hel del. Hon har ju varit sjuk i cirka 3 månader så det var hundra år sen vi sågs! Bli frisk nu skruttan! :)
Imorgon är det julmarknad här, ska bli sååå mysigt! Dom har tänt all julbelysning på gatorna idag och det så himla fint! Ska försöka ta lite kort imorrn!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det låter så otroligt skönt! Åh... Mycket nytt händer på jobbet --> långhelg, gud vad underbart. Helt rätt med lite extra ledighet, det skulle jag också ta om jag var du! kram

2010-11-29 @ 10:48:35
URL: http://calise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0