Hjälp

Nu behöver jag o Mangelito er hjälp. Vi planerar att åka en sväng till Thailand i början på mars. 2-3 veckor. Vi är lite inne på Phuket men har absolut inte bestämt oss.
Dock, så kan varken jag eller han speciellt mycket om reguljärbokningar. Vi är ju charterfantaster. Så vi behöver hjälp från dem av er som är bra på sånt här. Var hittar vi billiga flygbiljetter. Antingen kostar de typ som att åka charter eller så får man åka nåt jäkla ryss-bolag med en restid på 1½ dygn, inte okej.
Vi vill åka stora flygplan, med bra service och så snabbt som möjligt.
Sen tänkte vi boka boende hemifrån för iaf de första 4-5 nätterna. Var gör vi det enklast? De jag har hittat är inga vrakpriser direkt 700-1500 kr/natt. Typ som hemma alltså.

Så hjälp oss! Annars blir vi tvungna att åka charter :P

///Gana

Kommentarer
Postat av: Mams

mejla mig på jobbet i morgon ska jag ge dig en kontakt. puss

2010-11-21 @ 20:45:03
URL: http://www.stookat.blogspot.com
Postat av: Brittis

Min arbetskramrat Lotta du vet som just nu är i Thailand i sitt hus hon vet allt om detta. Hon kommer tillbaka nästa vecka/Brittis

2010-11-21 @ 21:01:02
Postat av: Leni

Fritidsresor är ett tips, de har bara flygbiljetter om man inte vill ha charter och de flyger direkt till Phuket. Typ 11 timmar tror jag det tar :)



Kram kram

2010-12-05 @ 21:50:23
URL: http://lots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0