Dagens klantarsel

....Går till.....MIG!!!!!!!!!!!!

Helt ödmjukt tar jag på mig titeln som dagens största klant. Herregud, jag har gjort en sån sak som mina kunder gör o ringer till mig om. Suck. Såhär var det:

Igår kom fakturan på min fackavgift. Mange la kuvertet i vår räkningshög utan att jag öppnade det (OBS! Jag skyller inget av detta på honom!). Jag brukar alltid öppna räkningarna när dom kommer bara för att veta när dom ska vara betalda och om det är nåt särskilt.
Idag fick jag syn på kuvertet igen och öppnade det.
Där låg, som väntat, fakturan för november, men även en påminnelse för oktoberfakturan. Jag blev fundersam. Jag VET ju att jag betalat förra månaden. Den gamla räkningen ligger o skräpar här med förkortningen Bet. skriven på inbetalningskortet, så som jag alltid gör efter att ha betalat en faktura.
Dessutom minns jag hur jag o Mange satt en kväll några dagar innan vi skulle till Sthlm för att gå på mammas fest och betalade räkningarna.

Så jag gick in på internetbanken för att kolla ifall jag verkligen inte betalat min gamla faktura. Tittade under "utförda betalningar", men där låg bara en lite a-kasseavgift från oktober...
Så jag tänkte, fan, jag har verkligen glömt den och gick in under fliken "betala". Då såg jag det. Alla mina (4) räkningar från förra månaden låg ju kvar där!! Jag måste glömt o skicka iväg dom.
Shit shit shit!

Som tur är var ingen av dom andra förfallna. Mobilen betalar jag alltid en månad innan ffd, HM var det heller ingen fara med och den sista var e-fakturan på denna månads akassa. Pjuh!
Nu har jag iaf skickat iväg dem allihopa, inklusive fack-avgiften för denna månad.

Haha, jag som var så nöjd med att jag hade så mycket pengar kvar på kontot häromdagen fastän det är slutet på månaden. Så går det när man inte betalar sina räkningar.

///Gana - O den där ska jobba på bank....


Kommentarer
Postat av: Sabbi

Men ganis, det gör inget! :) kan även hända den bästa bankman ;) Puss.

2010-11-20 @ 22:08:54
Postat av: Mams

Puss min älskling!

2010-11-20 @ 22:43:08
URL: http://www.stookat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0