Trash love

Åh vad jag älskar att slänga saker. Idag var jag till tippen med kartongerna från utemöblerna vi köpte i Sthlm. Och även om det bara var wellpapp så fick jag ett sånt där riktigt endorfinrus!
Jag kan tycka det är skönt att byta soppåse inne, eller att lägga kläder i tvätten.

Är det fel på mig?

Den bästa känslan som finns är att rensa. Rensa och kasta riktigt mycket. Få plats över i lådor och skåp. Lassa in det i bilen eller på släpkärran och bara kasta ner det i stora containrar på soptippen. Gud så härligt.
Jag är verkligen inte nån bra miljövän men jag slänger det ju iaf inte i naturen. Jag sorterar skiten på återvinningsstationen. Men okej, jag sopsorterar inte mina hushållssopor. Jag ska försöka bättra mig. I framtiden.


En sann konsument! Det är jag!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0