Stackars lilla huvud

Ojojoj! Nu är mitt huvud bra fullt!
Har varit i Falun i 2 dar för att bli banktjänsteman. Ni kanske undrar om man kan bli det på 2 dar. Det kan man inte. Jag är så sjukt slut i huvudet och vet varken ut eller in.
Imorrn ska jag tillbaks till kontoret och förhoppningsvis komma ihåg något av det jag lärt mig, samt förhoppningsvis minnas mina övriga arbetsuppgifter.

Helgen som var var helt underbar. Längesen jag behövde en helg så mycket! I fredags var vi ute o åt i Rättvik med Manges föräldrar. Ska försöka komma ihåg att lägga upp bilder från det. Vi gick ut på Långbryggan i kvällssolen. Underbart!
I lördags gassade solen men vi ägnade oss mest åt mathandling, en promenad och storstädning av lägenheten. På kvällen hade vi middag med våra kära sollerövänner.
Söndagen blev lugn o seg med lååång sovmorgon. Vid 4 var vi bjudna på 4årskalas hos Hugo.
Efter det var vi supertrötta, delade på en pizza till middag och somnade sött.

Nu ska jag gå o knyta mig. Vi blir väckta svintidigt på mornarna nu av grävskopan som håller på o gräver upp innergården. Vi ska äntligen (förhoppningsvis) få lite fint! :)

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0