Nyshoppat

Under Stockholmsresan lyckades jag med lite lite shopping när jag panikköpte ett par jeans då samtliga (!) av mina favvojeans har hål i grenen. Har nu kärat ner mig totalt i dom. 400 pix på Gina. Det var dom faan värda!

Dessutom köpte jag en supersöt ljusblårandig klänning på Vero Moda som var nedsatt pga felsömnad. Men händig som man är fixade jag det och nu är det alldeles perfekt. Så nu behöver jag bara en varm midsommar eller ett bröllop eller nåt? :)

I lördags tog vi en tripp till Sågmyra och Lager157 samt Scoretts outlet (me loooove) i regnet. Där införskaffades ett par lila underbara tygskor samt en svart tunika. :)

Är mäkta shoppingtaggad till Gbg!





///gana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0