Myskväll på strandvägen

Jag o Mange gick o la oss vid tio. Båda med varsin dator i knät. Otroligt romantiska :)

Fick spel på Mange för en stund sen. Han satt på facebook och skulle svara på logginlägg. Innan han postar ett nytt inlägg måste han läsa upp det högt för sig själv ungefär tio gånger för att höra att det blir bra. Jag har försökt förklara att det inte handlar om en magisteruppsats.
När jag inte trodde att det kunde bli värre (och lugn nu, vi har ingen kris) så slog han på Worms. sitt nya fynd från Tradera. Jag har aldrig sett spelet worms förut.
Det är alltså smååå rosa daggmaskar som kryper runt och skjuter varann med basookas och lägger små fjantiga kommentarer med jättepipiga "piff och puffröster" typ "Känn på de här" "Här kommer hjälpen" "Vänta bara!"

Det här spelet sitter även Manges kompisar hemma och spelar och nu har dom kommit på att dom kan spela mot varann via nätet. Så om nån vill komma upp hit o hälsa på har jag all tid i världen! :)
Näe. Nu ska jag släcka o sova. Ja ä int bitter!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0