Inte okej!

Imorse var det segt att gå upp. Trots att jag var duktig efter min aplånga dag igår med både Hemköpsjobb och dagis och gick o la mig tidigt så var jag ändå så trött så trött.
Inte blev det bättre när jag väl masat mig ur sängen och traskade ut i hallen. Ute så fullkomligt kräksnöade det!
Jag som tänkt cykla till dagis eftersom Mange har Fabian...

Han fick snällt köra dit mig.
Väl på dagis var vi ute i eländet som verkligen la sig på backen också. Vitt vitt vitt igen. Huuuva!

Som tur är smälte det under eftermiddagen.
Men inte nog med det. När vi sitter och äter mellis och alla barn börjar bli klara ser ett av barnen plötsligt lite hängig ut. Det tar 2 sekunder. Sen kommer hela melliset upp igen. Över tallriken, sig själv och golvet. Jag satt precis bredvid men hade nån slags räddande ängel över mig och klarade mig helt.

Jag och den andra fröken ägnade sedan eftermiddagen åt att marinera oss i handsprit ända upp till armbågarna och diskuterade huruvida vi kanske borde dricka lite också....
Pojkens mamma sa att det antagligen bara berodde på feber och det hoppas jag verkligen. Har ingen lust med nån maginfluensa nu när jag klarat mig hela vintern!

Sen försökte jag få tag i AF idag då jag missade ett möte med dom imorse men inte hade möjlighet  att ringa och avboka. Den enda person jag fick prata med var nån nisse i Stockholm utan behörighet till nånting som talade om att jag nu var avsagd från A-kassan. Tack!
Bara för att man som dom så fint sa "alltid tar jobb före möten". Tur att jag börjar nytt jobb på måndag till augusti och slipper dom där jäkla tomtarna!
Men imorrn ska jag traska in på AF och rakt ut tala om vad jag tycker om dom och deras puckade jubelidiotsregler!!!

///gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0