Från början

Ja vart ska jag egentligen börja. Förra veckan var fylld av jobb, sjukdom (för Mange) och mer trevliga händelser. Till exempel åt vi middag och hade supertrevligt hos Micke o Nina förra lördan. Josse och Lars var också där och vi kom inte hem förrän långt in på natten.

Då hade Mange ärvt min förkylning och hade hög feber. Sjukdomen höll sen i sig hela veckan och gjorde så att vår middag med Maria o Mange B fick skjutas upp.

Jag gnetade på på dagis och fritids hela veckan. Upptäckte ett nytt mysigt dagis i siljansnäs dit jag ska även denna vecka.

I måndags gjorde jag pannkakor för att vi hade så mycket ägg hemma med kort datum (helt ärligt hade dom redan gått ut). Åh fyyy vad jag fick steka pannkakor. Tur att man är proffs. Blev minst 500 st. Nästan iaf. Höjdpunkten var när Mange sett mig kasta upp pannkakan i luften och fånga den i stekpannan och skulle prova när jag inte såg.
Det lyckades inte direkt då jag såg allt - Mange tar med ett bestämt tag, tag i stekpannan och kastar.....rakt framåt!! Pannkaksstackarn far fram och landar i en liten hög på golvet. Jag frustar av skratt och kan knappt andas, Mange blir jättearg och jagar mig  i hela lägenheten. Så det kan gå!



///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0