Dålig cliff

Riktigt dålig cliffhanger av mig förra inlägget. Utlovade bilder och berättelser dagen efter men det tog en vecka.  Men jag har haft fullt upp på nya jobbet och varit helt slut på kvällarna. Dagarna den här veckan har bara flugit iväg!
Men nu kommer en resumé från Gbg!

På fredagen fyllde jag ju år och min söta man väckte mig med "tårta" på sängen:



Efter en god hotellfrukost begav vi oss ut på stan. Vädret gick snabbt från mulet till kanonfint! Vi klarade av lite shopping på zara.

     

Vi hittade en affär med ett jättefint skyltfönster:



Sen åt vi lunch ute i solen! Snacka om semesterkänsla!

     

Sen tog vi spårvagnen till Liseberg!



Där fick jag ett hav av blommor av Mange!



Jag tog kort med Lotta Engberg vid Allsångsscenen o så pussades vi lite:

  



Jag och Tina Turner har lika stora (små?) händer..



..Men Mange har en bit fram till Wayne Gretsky och Börje Salming:

 

Sen ville Mange vinna nåt åt mig. Det blev en bil...



Men jag ville ha choklad. Så då vann han 2 kg Toblerone.

 Som jag fick!

Sen åkte vi pariserhjul. Lagom läskigt för 2 harar som vi.

    

På Liseberg träffade vi även Kajsa-loppan en snabbis, men hon är häftigare än vi och åkte allt som gick att åka.
Sen tog vi spårvagnen nånstans (?) där vi träffade Betty :) och hennes kompis och åt glass.
På kvällen åt vi middag på en turkisk restaurang.
Perfekta födelsedagen alltså :)

///Gana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0