Nu var det nog

I onsdags fick jag nog.
Efter en tid på en plats som inte känts bra har nu den sista droppen fallit som fått bägaren att rinna över.

Sökte ett gäng nya schhyssta jobb igår som jag hoppas på, men blir nog kvar i 1-2 veckor på gamla för att kunna hämta ut en bra lön i april.

Ska ta tag i Ramis också. Kanske finns en veckas jobb till mig där? Känns som att nån skulle kunna få va ledig om jag jobbade istället :)

Annars är det jävligt tooomt på kontot nu. Kunde inte ens handla mat påvägen hem från jobbet idag. Men har lyckats skramla ihop en hundring så jag ska snart göra ett nytt försök.
Ikväll blir det middag med Manges syster m familj här (ej samma som för ett par veckor sen) och lite Melodifestival på det. Blir nog trevligt!
Det kommer serveras Köttfärssås och Spagetti (woow) och blåbärspaj till de. Nice!

Puss på er och ha en trevlig kväll!
Nu ska jag ut i vårsolen en stund!

///Gana

Kommentarer
Postat av: emelie

hejhej.

Kika gärna in till mig och lämna en kommentar.

Verkar min blogg intressant?

Följ mig med bloglovin då :D

Säg till att du gör det, så följer jag dig också



kram

2010-03-13 @ 13:07:15
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg =) hur är läget? vad tycker du om min blogg? :]

2010-03-13 @ 13:34:21
URL: http://bringiton.blogg.se/
Postat av: Sabbi

hellöu hannalöv :)

de e sabbi här. :)

vilket jobb e det du har sagt upp dig ifrån? (nyfiken) fick du förresten emmaboken med posten för sisådär 2 månader sen?

PÖSS

2010-03-13 @ 22:59:14
Postat av: Emma

Nä, usch för att ha ett jobb man inte trivs med... Håller tummarna för att du hittar något bättre! Hoppas allt är bra annars. Soffan ni köpte ser jätte fin & bekväm ut måste jag säga. Vi vill också ha något liknande... Men väntar tills det blir husköp ist.





Kram

2010-03-14 @ 21:12:16
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0