Massage, shopping & bio

Igår var en riktigt bra, men lång, dag.

Jag började med att göra mitt allra sista pass någonsin på hotellet. Började 6.30 och jobbade till 12.30. Sen gick jag till Sammilsdal för att lämna in några timrapporter för kommunen. Småsnackade lite i personalrummet med Bengan som är vaktis och tok-Bajare från Söder.
Han dillade om att jag väl skulle hänga med till Borlänge när Brage möter Hammarby 7augusti. Jag bad att få återkomma. Känns coolt att glida runt i personalrummet på en skola som att det var det mest naturliga i världen. Det har ju liksom alltid varit "förbjudet område".

Efter lite lunch hemma hos min hemma-man (mycket bra med en sån! Jag rekommenderar!) gick jag på massage som jag fått i halvårspresent av världens bästa kille.

Uppmjukad men lite sliten for vi sen raka vägen till Borlänge och Kupolen. Där träffade vi Manges syster med dotter som var på shopping och åt lite middag med dom. Sen gick vi på sko-jakt. Den slutade väldigt lyckligt. Totalt erövrade vi 5 par skor, till ett värde av 900:-. Inte illa!
Hade tänkt visa mina tre par i bilder men det är nåt krångel som vanligt.

Blev iaf ett par låga svarta tygskor från DinSko (199:-), ett par lite högre vita tygskor från SkoHuset (149:-) och ett par silvermetallicfärgade sneakers från DinSko (249:-)
Mange köpte 2 par svinsnygga tygskor från DinSko, ett par vita och ett par röda.

Dessutom fick jag med mig ett kornblått linne från Serious Sally och ett par trosor från H&M. Trevligt värre!

Efter Kupolen for vi mot Falun i en faslig dimma som lagt sig som ett lock. Där gick vi på bio och såg Valentines Day. Första gången jag gick på kärleksfilm med en kille. Myyys!
När filmen var slut tog vi en glass på donken och lirkade oss sen sakta sakta hem genom den toktjocka dimman till Leksand.

///Gana 

Kommentarer
Postat av: mams

Din hemma-man och världes bästa kille är det olika personer, eller?

2010-03-28 @ 16:24:43
URL: http://www.stookat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0