Lagom segt

Så har man anlänt Ramiskramis igen. Bor denna gång i vårt "barnområde" Lillramis.
Här finns ingen tv o inget att göra förutom att sitta vid datorn (thank god för 3modem!) och äta choklad/kokosbollar/bullar/dricka varm choklad. Inget ställe för dieter, tur att jag snarare behöver lägga på mig lite.

Idag  var dock min dator segare än segast. Men det hände nåt roligt mitt i allt segt. Tryckte ner ett explorer-fönster som inte ville visas och istället för 3Connect fönstret var det kvar en bit av Explorer. Det såg ut såhär:



Så jag kände piken och slappnade av. Och se, nu går det allt lite bättre!

///Gany
F.ö. så är min hemma-man & världens bästa kille samma person. Min Mange såklart! Kärt barn har många namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0