home sweet home

NU är jag hemma igen! Eller, jag kom i söndags em.
Efter en OTROLIGT bra vecka i Ramis kramis med sol heeela veckan lång, snälla barn och kära återseenden med mina söta vänner.

Har bland annat lärt en indisk man (Faschid) att åka skidor. Efter första dagen var jag nära att kasta in handduken. Faschid, som bor i Mumbai, var inte överdrivet van vid snö och såhär mycket hade han aldrig sett. Han var totalt värdelös och fick inte till en tillstymmelse till plog, trots att jag åkte baklänges och praktiskt taget höll ihop hans skidspetsar (som vi ibland gör på 3-5åringar).
Men skam den som ger sig och på onsdagen åkte faschid en röd backe. Det ni!

Sen hade jag ju mina gullungar Molly & Gustav som vanligt v9. Lite dricks i slutet på veckan dessutom.

I fredags var det utgång på vårt välkända Eriksgården och drag  var det som alltid när vi svänger våra lurviga där. :)

Dock var det skönt att komma hem till sin lägenhet och underbara kärlek som troget väntade på sin skidande fru.

När jag kom hem vände vi praktiskt taget i dörren och åkte till Micke o Nina för att fika i deras nya hus som dom hyr. Jääättefint var det och precis lagom stort! Hugo hade fått ett eget fint rum som han var mäkta stolt över, för att inte tala om lekstugan på tomten.
Erica var där också med sin månadsgamla lilla Felicia.

Efter fikat åkte vi hem, lagade lite mat och hade myskväll med universums läskigaste Wallander. Mastermind. Fy tusan vad jag var rädd efteråt. Jävla Micke Nykvist!

///Gana

Kommentarer
Postat av: mams

Jag känner en till som var skraj. puss puss

2010-03-09 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0