Härma Bettan som härmar Millan

Bettan hade en lista på sin blogg som jag nu tänker härma. (Har verkligen ingen bloggfantasi idag)

DAGENS KLÄDER: Mjukisar, linne, rosa luvtröja från H&M Italien (efter jobbet kläder)
DAGENS FRISYR: Mest hängigt med luggen uppsatt
DAGENS SMINK: Liite mascara och färgad ansiktskräm 
DAGENS VILL HA: Pengar på kontot
DAGENS KÖP: Ett paket smör
DAGENS PLANER: Packa för en helg i Idre, äta middag och lite mys i soffan :)
DAGENS BÄSTA: Vi hade nån personlig rabatt på smör på ICA som jag inte visste. Sparade 5 kronor, se där!
DAGENS SÄMSTA: Vädret - helt klart!
DAGENS ROLIGASTE: tja, ingen av de 4 ställena där jag lämnade in min CV gav tillbaks den osedd. Det var ju bra.
DAGENS TRÅKIGASTE: jobbet. Men nu är det bara 6 arb.dar kvar.
DAGENS MISSLYCKANDE: Att jag glömt ta fram mer pålägg ur frysen.
DAGENS HUMÖR: jodå, det är fint
DAGENS LÄNGTAN: nya sommarkläder :) (så indirekt ett jobb)
DAGENS FUNDERING: Vad blir det till middag?
DAGENS SAKNAD: Min bästa Alle!
DAGENS LÅT: Underbart med Kalle Moreus
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Onsdag = GREY'S!!!
DAGENS MÅSTEN: Packa och äta mat.
DAGENS MOTION: Städat 6 rum?
DAGENS VÄDER: Det började bra men sen hände nåt. Nu är allt grått.
DAGENS GODIS: Kardemumma pepparkakor!! :)

Sedär ja. Kan Mange komma hem nu?
///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0