Torsdagsfix

Klarade provet i Falun idag lätt som en plätt. Hade visserligen 2 fel men det gav 89% rätt och 80 var vad som krävdes.
Efter testet hängde jag på låset till H&M för att köpa hårspray till Mange. Fick se en massa fina kläder och hade gärna stannat i storstan o shoppat. Dock kallade plikten så det var bara att bege sig hem till kontoret.
Men dagen gick fort tackvare starten i falun och vips var klockan halv fem och jag fick gå hem!

Väl hemma har jag tagit tag i lite hemmajoxifix. Vatnnat blommorna, för en gångs skull bäddat sängen, städat badrummet, diskat och satt igång en tvättmaskin.
Nu kom min kärlek hem så nu ska vi göra kycklingsallad.
Sen tror jag nästan att min hylla är klar! :)

Vi har ännu inte bestämt oss ifall vi borde tillbringa helgen i sthlm eller ej, men den som lever får se! :)

puss på er!
///Gana

Kommentarer
Postat av: kusinen

Tack för du kom. puss puss

2010-06-13 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0