Tentamen

Okej, tentamen är att ta i, men jag älskade känslan av att låta "studiehäftig".
Imorgon ska jag till falun (igen..!) för att göra ett test om penningtvätt. Har gått en e-utb på jobbet i ämnet och ska nu testas för att få göra kassakörningar själv.
Provet är 3 timmar långt vilket konfunderar mig då själv utb tog ungefär 45 minuter att göra (noggrannt!) men jag hoppas att allt ska gå finfint!

Har ni inget bättre för er får ni gärna hålla en tumme eller två..

Ikväll blir det grillat, en springtur och Grey's för min del. Mange ska måla på hyllan han snickrat till mig. Ska ha den på balkongen med en liten blomma i som jag planterade igår. I söndags var vi på Blomsterlandet så jag fick handla för presentkortet jag fick av Manges mormor o morfar.
Så det blev en liten svart kruka och en stor svart kruka till balkongen, båda med röda blommor i (den ena är en ros o den andra en dahlia)
Kommer nog hursomhelst bli trevligt. =)

///Gana 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0