Bröllop

Okej jag ska inte tjata så mycket om bröllopet. Men ni som såg det kan ALDRIG, ALDRIG säga annat än att det var alldeles alldeles underbart. Var ju tvungen att vara fin för kronprinsessan så såhär såg jag ut under dagen:


Vet att jag inte riktigt följde Dresscoden med "Aftonklänning" men det gick bra ändå. Jag var ju trots allt bara nästan där. :P

Mina favoritdelar från helgen var konserten i fredags, Kristian Luuk i SVT-studion, Vigseln och Såklart såklart talen på middagen.

Jag kan inte tala om hur många gånger tårarna trillade nerför mina kinder. För jag vet inte. Det var för många.

Och hittills har dom kommit tillbaka varenda gång jag hör de där sista orden av Daniels tal.

Hur har tittar henne djupt djupt in i ögonen. Hon ler o kärleken svämmar över. Tårarna bränner bakom hans ögonlock, och han säger, med en lätt skakig röst:

Victoria, störst av allt är kärleken. Jag älskar Dig så.

Dom är bara för fina! Och jag önskar dem all lycka i livet! Och en underbar smekmånad i Franska Polynesien, dit det ryktas att kosan styrt.

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0