Solens återkomst!

Idag kom den äntligen (!) tillbaka! Solen och delar av sommaren! När jag gick hem från jobbet var det 25 grader varmt och solen sken.
Åh vad jag har saknat det. La mig på balkongen tvärs över alla 4 stolarna och somnade i solens varma smekning. (wow poetiskt!)

Vaknade när den försvann bakom grannhuset, så då gick jag in.

Insåg att våra auktioner på Tradera skjutit i höjden idag. Vi säljer några gamla jeans (mest Manges) som är HELT oanvända. Och folk verkar faktiskt intresserade även om det inte blir några superpriser. Men hellre det än att dom ligger här o dammar. Pengar till reskassan blir det!

Jag säljer ett par gamla mörkblå Fornarinajeans som är för stora som jag ärvt av mamma (där dom var för små). Dom steg idag från 2 kr till 97 i ett nafs! och 1 vecka är det kvar innan tiden är ute! =) wiho!

Nu blir det snart middag och kvällspromenad. Är inte ett moln på himlen nu!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0