Helgerna som försvann

Helt sjukt vad man uppskattar helgerna när man jobbar så mycket som jag gör nu.

I fredags var vi först på besök hos Manges syster för o titta på bebis. Sen for vi förbi Hemköp och köpte massa plockmat och hade picknick i solnedgången. Myspys!
Såklart så badade vi och skitkallt var det! Tror vi får försöka längre in i viken nästa gång....där ligger inte isvattnet från älven o stör.



Trött efter jobbveckan som jag var sov jag som en sten i 11½ timme och vaknade pigg som en mört klockan kvart över elva. Då hade Mange varit och handlat frukost och överraskade dessutom med blommor! =) Gullprins!
Sen for vi ut till golfranchen och tränade lite. Kan inte påstå att det gick speciellt bra, men det kan inte gå bra jämt.

Efter det var det hem o snabbduscha innan 11-årskalas stod på schemat. Efter att ha tryckt en miljard olika sorters bullar o kakor, for vi vidare till sollerön för att äta middag med Anders o Maria.
William har blivit så himlans stor och snart kommer han springa o gömma sig när vi kommer. Igår låg han dock på sitt täcke och gurglade och skrattade.

Idag spelar Mange golf med en kompis och själv tog jag sovmorgon igen.
Har tvättat o städat lite här så nu är hemmet redo för en ny vecka.
Tror jag ska åka över till Manges pappa o olja klart hans staket. Började för nån vecka sen men har en liten bit kvar som jag inte hunnit göra klart.
Hur har er helg varit eller glassar alla bara runt o är lediga mest hela tiden?

///Gana

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hmm, min helg..lördagen spenderades med att putta på en sovande bakfull karl, sedan gick jag långpromenad och gjorde magövningar. När keln vaknat så blev det inhandling av chips och cola och sedan soffmys med film :) Söndagen började med tennisspelande med samma karl(nu inte bakfull) sedan samma magövningar som dagen innan. Sedan kortspelande och mathandling för att avsluta helgen med middagsbjudning för Leo och tora! :) Puss

2010-07-20 @ 11:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0