Tandläkaren

Jag skulle åka till Insjön och gå till tandläkaren. Gick upp till parkeringen.

Men var var Fabian? Jag visste att jag ställt honom på sin plats. Visserligen hade jag inte tittat till honom på några dagar, men liksom, det är ju leksand. Dessutom visste jag säkert att snöklumpen inte varit på parkeringen när jag sist kollade.


Jag måste säga att bilden inte är rättvis. Han var mycket mer borta än
det där. Dessutom hade han börjat smälta här, nun syns ju sidan ju.

Såå, efter 20 minuters framgrävning, uppvärmning, avisning så stod han där framför mig. Min blå pärla.

Sen åkte vi till Insjön på min halvårliga ta-bort-tandsten-dag. Det var som vanligt inge skönt alls, men jag fick iaf en tandborste. Det var snällt.

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0