Paradise Hotel-Patrik

Efter att ha fullkomligt slukat Paradise Hotel på tv6play senaste veckorna insåg jag inför det näst sista programmet, jag har jobbat med Patrik. Alltså, han som vann.

Det jag minns av Patrik var att han var lat som fan och inte speciellt smart. Dessutom gled han runt som om han var en riktigt king och brudmagnet, en sann Paradise-deltagare med andra ord!

Helt otroligt hur jag kunde sitta och titta avsnitt efter avsnitt innan jag en kväll innan jag somnade kom på det. Jag har ju för bövelen jobbat på ICA med honom. Fast lite okej var det för han ser inte riktigt ut som för 3½ år sen, men vem gör det?  Gudskelov!
Efter lite research på Paradise-sajten fick jag dock, genom efternamnet och att han har 2 yngre systrar och älskar att semestra på Gotland på sommaren, bekräftat att det är han. Wohoo. Jag har jobbat med en c-kändis!! Coolt!

///Gana - aningens trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0