Kul kväll!!

Under den knappa timmen jag varit hemma sen jag slutade jobbet idag har jag:

~ Hunnit skära mig i handen med brödkniven
~ Kört fast lite lagom i snön med Fabian (för att dom ALDRIG plogar min parkering!!)
~ Slagit sönder ett vinglas
~ Börjat störtblöda näsblod, som vägrar ge med sig.

Känns som att det kommer bli en bra kväll det här!!

En sak som jag/vi iaf lyckats med i helgen är "projekt vardagsrumsgardiner".
Vi köpte en stång på IKEA i lördags och sen har Mange hängt upp mina gamla vita gardiner där. Jag är sjukt nöjd med resultatet! Det var ljust och vårigt och trevligt! :) DOCK, behöver dom läggas upp lite längst ner, men det är en värdslig sak!


Ser ni dessutom vilka fina tulpaner jag fick av Maria & Mange B när dom
var här på fika igår? Jag älskar tulpaner!!

///Gany


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0