Fantastiska fredagar

Vad det är härligt med fredagar. Lätt bästa dagen på hela veckan. Min fredag har bestått av jobb 10-16. Var ganska mycket att göra på jobbet idag så det var skönt.
När jag slutade gick jag till Hemköp och inhandlade veckans "mys-varor". Ikväll blir det hamburgare och pommes samt lite ostbollar och gelehjärtan till Let's dance. :)
Väl hemma la jag mig i soffan och läste och lyssnade på Winnerbäck tills mörkret gjorde att jag inte såg bokens innehåll längre (vi har ganska dåligt med läslampor i vårt hem)

Nu blir det en dusch med ansiktsmask och på med myskläder innan jag ska fixa maten. Karln kommer hem vid halv åtta ungefär och då ska det vara mysigt här vill jag lova!!

Ha en bra kväll kära vänner!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0