Promenad i vintern

Nu har vi sett klart Harry Potter 3an. Jag tvingar Mange att se om alla så vi sen kan gå på bio o se 7an. Jag har för övrigt inte sett 6an heller...

nåja, nog om det. Här kommer det lite bilder från helgens promenad i den vackra vintern!!

     

     



Åh va vinterna är underbar när den är såhär. Den är inte lika underbar på mornarna och eftermiddagarna när jag ska gå till jobbet. Fy vad jag fryser. Ändå har jag halsduk, mössa, vantar, tjockjacka och kängor.
Tänkte på det idag, hur tusan mycket fryser inte panchisarna? Dom går ju myrsteg.
Jag går från jobbet på typ 5 min. En panchis går det på en halvtimme. Att dom inte fryser fast.

Aja, dags o sova.

puss på er!
///Gana

Kommentarer
Postat av: Mams

Långkalsingarna då?

2010-12-15 @ 20:14:21
URL: http://www.stookat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0