Höst

Ifall ni inte redan vet så ska jag tala om för er. Det är höst nu.
I måndags när jag kom ut från jobbet insåg jag det.
Jordgubbsförsäljerskorna som stått lite här o där hela sommaren är borta, galsskiosken på torget är borta - ersatt av 8 små röda valstugor, det finns gott om parkeringar och kön till ICA är nästintill obefintlig. Men framförallt. Det är så tomt. Tomt på folk, tomt på liv.

Igår skulle vi dessutom ut o äta, jag, Mange, Micke, Nina, Lars o Josse. Vi tänkte oss campingens restaurang. Ha! Stängt för säsongen.
Blev gårdscaféet istället, men det gick så bra. Supergott o supertrevligt!

Idag har regnet strilat hela dagen. Typiskt höstigt.

Snart blir det middag hos oss med Manges föräldrar. Sen packa klart och lägga ut lite kläder på Tradera.
Min fina röda resväska börjar så sakteliga fyllas. =) Wiho!!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0