Städa städa

Nu skiner vår lägenhet som en sol. Det gör det däremot inte ute idag, för omväxlings skull. Hade vant mig vid det varma sköna vädret så jag gick hemifrån utan tjocktröja imorse. Inte smart!
Var rätt kallt när vi var ute på fm. Idag har jag nämligen varit på dagis igen. Heldag igår, idag och imorrn. Klirr i kassan. Eller iaf lite. Hann dessutom med en jobbintervju på Systembolaget på rasten idag, det kallar jag effektivt! :)

Tog som sagt och städade lägenheten när jag kom hem. Jag är en typisk torsdagsstädare. Jag vill ha nystädat innan helgen men inte ägna en fredageftermiddag (som jag klassar som helg) åt eländet. Alltså blir det allt som oftast städat på torsdan om jag får bestämma.
Mange han städar lite hipp som happ, när det behövs helt enkelt, och så kan man ju också göra. Men det är inte rätt. :P

Om en timme ska jag bege mig till Näckens väg och middag hos Manges föräldrar. Imorrn jobbar jag till halv 2 och sen bär det av mot Stockhölm. Måste ju få på sommarsvålarna på Fabian (jag veeet det ska göras idag, fy fy) och eftersom dom råkar befinna sig i just Stockholm lär jag ju packa mig dit. Och eftersom jag inte gärna åker nånstans utan Mange får han snällt följa med :)

Trevlig kväll kamrater!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0