Hej o hå jobba på

Ledsen att det varit dåligt med uppdateringar på sistone men jag har verkligen inte haft nåt kul o berätta.
Dagarna har bara försvunnit i moln av dagis, fritids, telefonköer och kvällspromenader.
I onsdags hade jag bilvård hemma hos Manges föräldrar. Jag tvättade hela Fabian, ute och inne. Snygg som en dröm är han nu.
I tisdags var Maria och William förbi på en fika och det var minsann ett trevligt avbräck i vardagen. O i måndags var vi i Insjön o spanade in lilla Edvin. :) Mysiga bebisar!

Är inne i en liten svacka annars. Är less på att våren aldrig verkar vilja komma på riktigt. Jag vill sitta på balkongen och dricka rosé, ha picknick ute och slippa alla varma kläder. Snön är ju tackolov borta men temperaturen kommer sig liksom inte för att stiga. :(
Sen känner jag pressen över att skaffa ett ordentligt jobb och att få klarhet i vad jag vill göra i livet. Hoppas att några bitar trillar på plats nästa vecka.
Jag har iaf haft tur med vik. Har haft jobb alla dar sen jag kom från Ramis. Skönt det.
Och idag fick jag en bra mycket bättre lön än jag trott så nu kanske jag äntligen kan betala ordentligt för mig här hemma. Dessutom får jag ju en slant till på tisdag när kommun-lönen kommer.

Jag och Mange håller på att planera in en weekend i Göteborg i mitten på maj. Egentligen skulle vi åkt med mamma o pappa till Gotland men avgångarna på båten var så knasiga tider, så vi har ändrat oss lite.
Vi åker den 12 maj till Jönköping och hälsar på Manges kompisar där. Sen blir det Göteborg den 13 till 16. Hoppas på fint väder och underbart! :)
Jag fyller ju år den helgen och så har vi vår 1årsdag då. Mycket som ska firas.
Nu ska jag snart till fritids för ett långt pass där. Är tokförkyld så jag hoppas ungarna håller sig lugna. Sen blir det fredagsmys! :)

Ha en bra kväll!

///Gana


Kommentarer
Postat av: mams

Hej raring,

Upp med nosen, det ordnar sig. När får du besked på dina intervjuer. puss

2010-04-23 @ 13:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0