Frivillig barnvakt

Igår jobbade jag några timmar på det fritids där Manges systerdotter går. Hon var mäkta stolt över att ha nån hon kände som fröken.
Hon skulle vara på fritids ända till kl5 och jag slutade redan halv 4, så efter en snabb kontakt med Manges syster tog jag med henne hem när jag slutade. Jag tycker alltid så synd om de ungar som måste vara kvar på dagis/fritids längst. Kan inte kännas kul...

Men vi gick hem till oss o satte oss på balkongen o drack saft. Sen ritade Klara och jag satt o läste. Det var så himla himla varmt. :)


Coolingen fick låna mina längdsolisar, det var dom minsta jag hade.

Vi halv sjutiden körde jag hem henne, då hade Manges syrra hunnit städa o fixa maten till tjejkvällen hon hade igår.
Själv åkte jag hem o stekte pannkakor som jag och min prins åt. Sen såg vi på film o efter det var det gonatt!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0