Prinsess-behandling

Var ju på aromabehandling i Orsa igår. Hade fått en rest-tid på deras första behandlingskväll. Jag var inte ett lika jobbigt fall som M (första kunden nånsin, kunnig i ämnet & GRAVID, vilken drömstart..). Vart ompysslad som bara den! Först blev jag skrubbad på hela kroppen och insmord med nåt gojsigt.
Sen inpackad i handduk, plast och med duntäcke ovanpå.
Under tiden fick ansiktet sig en rejäl omgång med djuprengöring, ansiktsmask och återfuktning. Det var sååå skönt!

Nästa vecka ska dom träna lerinpackning och jag ska baskemej försöka komma dit då med! 100:- är det lätt värt!
Väl hemma väntade min skrutt med middag och kvällspromenad. Myys!

///Gany


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0