Jobba på dagis

Var ju i torsdags och skrev in mig som vikarie i Leksands barnomsorg.
Skulle igår, måndag, efter den vilda helgen få sova ut och vara ledig.
Trodde jag.

07.34 Väcks av telefonen
"Hej Hanna, detta är C från vikariecentrum. Kan du jobba på XX mellan nu snarast och 16.30?"
"Hej, jo, det kan jag. Men jag måste få hinna duscha först"
"Det går bra. Dom vet att du kommer så fort du kan"

SÅ, 8.17 kliver jag in på dagis. Sen är jag på 4-5åringsavd. hela dagen. Är ute och gungar, inne och viker pappersrosor, lunch, sångsamling, mellis, handtvätt och spritning.

Kul var det och söta barn.

Nu ska jag dit på ons o tors med fast då är det med minisarna. 2 av dem kunde knappt gå :)

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0