Hemmadag

Hej hå!

Imorse fick jag sova. Min man lurade med mig på hockey igårkväll. Efter middag hos hans föräldrar hade han sagt att vi skulle på långpromenad. I bilen? tänkte jag.
Parkerade utanför Ejendals. ÅÅååhhh.... tänkte jag.

Vi gick hem efter 2 perioder och drack te och såg "You, me and Dupree" istället.

Idag sov jag som sagt till halv 11. Har ännu inte, över 2½ timme senare, gjort mer än ätit frukost. Men nu jäklar ska det bli fart. Jag ska nu:
 Få ordning på mig själv
 Ta ner tvätten
 Bädda
 Diska/ta undan den torra disken
 Dammsuga
 Städa badrummet
 Mäta gardinlängd
 Köpa gardinlängd
 Inhandla mat
 Tvätta sängkläder
 Söka jobb
Så nu har jag fan inte tid o sitta här mer.

///Gany

Kommentarer
Postat av: mams

Kul me´jobbet! Den där gamla filmen, den har man ju sett för lääänge sen. Den gick på båten i somras, typ! Men du vet nu flyttar du till obygden ...

2009-09-08 @ 21:39:57
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära!

2009-09-08 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0