Grey's!

Yes! Ikväll börjar säsong 6. Jag har visserligen lyckats missa hela säsong 5, men ska försöka se ikapp i höst. Får bli lite dubbelt.
Jag har aldrig varit mycket för tv-serier eftersom det är jobbigt att bli så bunden till något. Jag följer i princip bara idol, som man dessutom alltid kan kolla på i efterhand. Nu senaste veckorna har jag även tittat på TV4's Kändisdjungeln, men det har känt ok eftersom det bara var 16 dagar och allt gick att se i efterhand på TV4Play.

Grey's Anatomy är dock ett undantag. Medan jag bara lite sporadiskt följt andra serier, och missat många av de mest populära, har Grey's följt med mig under åren.
Jag är så imponerad av regissörerna då de har en talang att lyckas skapa sjuuk spänning gång på gång i serien. Ofta tycker jag att det blir väldigt krystat och man sitter i soffan och tänker "men hallå. Lägg av nu!" Men inte med Grey's. Vet inte hur många gånger tårarna runnit på mina kinder när jag sett avsnitten, eller hur många gånger man svurit över att det är en hel vecka till nästa avsnitt.
Så nu kör vi igen!

/Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0