En solig tisdag

Gick upp vid 9 idag och duschade och blev snygg. Klockan tio var det jobbintervju på Hotell Leksand. Kändes bra och där skulle jag nog vilja jobba. Arbetstiderna verkar bra och lönen är nog som jag haft i Stockholm, vilket inte är fy skam. Ägarparet verkar också medgörliga och trevliga, så nu är det bara att hålla tummarna.

Handlade mat och lite apoteksgrejer påväg hem och sen var det mina vanliga vardagliga hemmafrusysslor som jag ägnat mig åt. Diska, bädda, hänga tvätt samt lite mer uppackning. Nu är allt uppe :)
Klockan 16 är det ny intervju på Hotell Moskogen. Känner mig inte lika sugen på det, då jag inte hört så bra saker om det som arbetsplats, men vi får se. :) Ryktet är kanske fel.

Idag har jag och Mange haft 4 månader kärlek och det ska vi fira (haha) med picknick. Antingen blir det vid BuffilsAnna i Siljansnäs eller på Hjortnäs Brygga. Mysigt kommer det blir iaf för solen gassar och sjön ligger spegelblank. :)

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0