Det går bra nu

Kom alltså till leksand i tisdags. Bilen full med grejer som jag än idag, fredag, inte helt och hållet packat in.
Var på möte för alla som vill vara vikarier. Igår gick jag så till Vikariecentrum och anmälde mig där. Imorse väcktes jag av 2 sms som undrade om jag kunde jobba på förskola nästa vecka. Skojs!
Sen fick jag hotelljobb 2 dar nästa vecka också, i Sthlm, så då blir det till o fara dit igen. Himla rännande fram o tillbaks. :) Men det är skoj. Bra att man får jobba.

Idag gick jag upp till ett hotell med en ansökan och dom hade minsann redan hört talas om att jag skulle komma. Schysst.
Sen gick jag förbi sy-affären för att ännu en gång leta efter mörklila panelgardiner till sovrummet. Knasigt nog HADE dom ett tyg med färdigfållade sidor på löpmeter, så jag tog med mig en tygprov för att se om det var rätt nyans. Och kors i taket så VAR det det! :)
:) Så nu ska jag låna svärmors symaskin och visa mina skills....

Men först - kanonsuperduperhelg i Orsa!

Ha det fint mina vänner!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0