Back in business

Ankom kära Dalarna och underbara älskade Raring igår kväll. Rusade direkt på ett möte om vik. i barnomsorgen i kommunhuset som gick fint.
När jag kom hem igen hade Mange grillat och gjort klyftpotatis. Jättegott!
Efter maten tog vi en skön promenad. Det var så härligt varmt i luften igår. Tjocktröja och shorts gick utomordentligt bra.

Idag var jag tillbaks i Housewife-lunken. Sov länge, diskade, tvättade och handlade. Nu ska jag ställa mig vid spisen och laga mat och baka sockerkaka.
Ikväll blir det nya Beck på bio. Mysigt!

Har för övrigt en helt galen resfeber till helgen! Ska bli så HIMLA kul!!!!

Puss på er!
///Gana

Kommentarer
Postat av: elin

Tack för glasstunden! Himla trevligt att du kika förbi, det får gärna bli fler gånger:) Ses i helgen!:)

2009-09-02 @ 16:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0