Allmän ursäkt

Jösses. Tiden bara springer iväg och plötsligt var det över en vecka sedan jag sist skrev. Ber om ursäkt!
Förra veckan var smockad med dagisjobb (infaller på min vanliga bloggtid), kontraktsskrivning på nya jobbet, barnvaktssittning, middag borta och en massa sånt.

Helgen var iaf den första som både jag och Mange var lediga och i Leksand på hur länge som helst.
I fredags var Mange ut o träffade några kompisar efter hockeyn och drack lite öl. Jag stannade hemma eftersom huvudet dunkade efter alla timmar på dagis. (jobbigt när man inte är van)
På lördagen tog vi sovmorgon och sen ägnades dagen åt en massa fix och plock hemma. Jag planterade om blommor i köket medan Mange skruvade upp en hylla vi köpt på IKEA förra helgen.
Så var vi och handlade mat och tog en svängom förbi Systemet. Tvättade, dammsög och städade en massa.

På kvällen var våra vänner M & D här på middag och det var mycket trevligt. Då M är gravid åkte de hem vid 11 så jag o min karl gick ut på byn o tog en öl o pratade en massa innan vi gick hem o sov.

Söndagen var ännu lugnare med sovmorgon och en tur till sommarstugan.
Efter det tvättade jag lite mer och tittade ikapp lite idol o Kändisdjungel som jag inte hann se förra veckan.
Sen åkte jag till Manges mamma och lånade symaskinen och fick äntligen upp våra sovrumsgardiner!!!!
Efter middag hos Manges syster med sambo blev det tidig läggdags och jobb idag.

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0