Svamp & Fotboll

Det bestod vår lördag av.
Efter lite sovmorgon och familjefrukost åkte jag, Mange, mamma o pappa ut i skogen och hämtade hem några korgar trattkantareller. Det blev faktiskt en hel del. :) Sen var jag och min karl så trötta av den friska luften att vi sov i nästan 1½ timme.
Men efter varsin dusch var vi på banan igen och hjälpte till att rensa och laga middag.

Efter middan var det ju fotboll, och jag tycker faktiskt att Sverige var mer offensiva än vanligt, men vad hjälpte det?
En riktig målvaktstabbe till mål efter 2 bortdömda svenska mål. Så vart det med Sydafrika.
Blir bra att få in lite nytt blod i ledningen på det där landslaget. Har jag väntat länge på.

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0