Städa städa varje fredag, och så varje jul!

Det tycker jag är sådär kul!

Men idag har jag fejat och haft mig. Blev väckt av Mange imorse när han tränat och fixat frukost. Gick ut i köket och satte mig och det var så mysigt så. Förutom en liten detalj...

Målaren som stod på balkongen utanför köksfönstret och kladdade i det han fuskat med förra gången.. Haha. Det vart lite konstigt att ha honom därute, men han var klar rätt snabbt som tur var.

När Mange åkt till jobbet plockade jag undan o diskade och sen var det bara att sätta igång. Byta lakan, tvätta, städa badrummet, hitta förvaring till mina underställ, dammsuga, torka golven, hänga tvätten, plocka undan massa jox, slänga sopor, handla, slå in lite paket. Sen gick jag även en tur till banken och bytte hemmakontor. Är ju lite långt till Birger Jarlsgatan härifrån...

Nu ska jag bara gå upp till Noret igen och lägga på ett brev innan klockan 18 och sen ska jag titta på SATC. Det var så längesen! :) Och nu är jag minsann värd det!

///Gana

Kommentarer
Postat av: mams

Because you worth it! ;-)

2009-10-16 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0